Vatandaşlar Banyo Yapmaktan Korkar Hale Geldi
Vatandaşlar Banyo Yapmaktan Korkar Hale Geldi
KAVURUCU yaz sıcaklarının hakim olduğu şu günlerde Tarsuslular, gelen yüksek su faturaları nedeniyle; bırakın kullanmayı, çeşmeden su içmekten, banyo yapmaktan dahi korkar oldular.
KAVURUCU yaz sıcaklarının hakim olduğu şu günlerde Tarsuslular, gelen yüksek su faturaları nedeniyle; bırakın kullanmayı, çeşmeden su içmekten, banyo yapmaktan dahi korkar oldular.
Tarsus Belediyesi tarafından Alman Bankalarından alınan krediler ile yapılan altyapı çalışmalarına bağlı olarak su ücretlerinin otomatik zamla sürekli yükselmesi nedeniyle ton başına 4.5 ile 5 TL’ye yakın su ücreti ödemek vatandaşları çileden çıkartıyor.
Hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde olduğu, nemle birlikte hissedilen sıcaklığın 46-48 derecelere kadar yükseldiği bir dönemde gelen yüksek su ücretleri nedeniyle vatandaşlar, banyo ve temizlik yapmaktan korkar hale geldi.
Sularla kaptı Tarsus kentinde insanların Türkiye Cumhuriyeti’nin en pahalı suyunu içmeye mahkum bırakılmalarını normal karşılamamız mümkün olabilir mi?
Yorumu kamuoyuna bırakıyoruz…