Koçak, 3 maçı da kazanmak istiyoruz

SPOR (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 09.12.2009 - 22:00, Güncelleme: 01.01.1970 - 02:00 1104+ kez okundu.
 

Koçak, 3 maçı da kazanmak istiyoruz

Koçak, 3 maçı da kazanmak istiyoruz
Koçak, Adana Demirspor maçının hazırlığını sürdürdüklerini ifade ederek, iki komşu ve kardeş takımın mücadelesinin centilmence geçeceğine inandığını kaydetti. Ligde galibiyet serisini sürdürmeyi amaçladıklarını vurgulayan Koçak, ''Hem ligde hemde Ziraat Türkiye Kupası'nda başarılı olmak istiyoruz. Türkiye Kupasında ilk maçımızı deplasmanda Sivasspor ile oynayacağız. 10 Ocak'ta kendi evimizde Giresunspor ile, 13 Ocak'ta deplasmanda Bursaspor ve 27 Ocak'ta ise Denizlispor ile Tarsus'ta karşılaşacağız'' dedi. Koçak, Tarsuslu işadamlarını özellikle Ziraat Türkiye Kupası maçları için forma sponsoru olmaya davet etti.
Koçak, 3 maçı da kazanmak istiyoruz

Koçak, Adana Demirspor maçının hazırlığını sürdürdüklerini ifade ederek, iki komşu ve kardeş takımın mücadelesinin centilmence geçeceğine inandığını kaydetti.

Ligde galibiyet serisini sürdürmeyi amaçladıklarını vurgulayan Koçak, ''Hem ligde hemde Ziraat Türkiye Kupası'nda başarılı olmak istiyoruz. Türkiye Kupasında ilk maçımızı deplasmanda Sivasspor ile oynayacağız. 10 Ocak'ta kendi evimizde Giresunspor ile, 13 Ocak'ta deplasmanda Bursaspor ve 27 Ocak'ta ise Denizlispor ile Tarsus'ta karşılaşacağız'' dedi.

Koçak, Tarsuslu işadamlarını özellikle Ziraat Türkiye Kupası maçları için forma sponsoru olmaya davet etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.