Tarsus'tan sondakika haberlerinin cep telefonunuza bildirim olarak gönderilmesini ister misiniz?

:

:

:

Karanlıkta Uyanmak!

23 Aralık 2016 Cuma 11:39
Serhan Geçim
Bazılarına göre erken kalkan erken yol alır, bazılarına göre güneşten önce uyanmak berekettir, bazılarına göre karanlıkta kalkılır mı?

Saatlerin geri alınmaması nedeniyle özellikle okula giden öğrencilerde yaşanan karanlıkta okula gitme sendromu büyümeye devam ediyor.

Çocukların daha güneş doğmadan okula gitmeleri, erken kalkan erken yol alır ile açıklanacak bir durum değil.

Özellikle küçük yaştaki çocuğu olan aileler büyük bir stresle boğuşmak zorunda kalıyor. İnsanın aklına gelmiyor değil.

Madem saatleri geri yada ileri almamak çok tasarruflu. Neden bu uygulamayı tüm Avrupada uygulayan sadece biziz?

İnşallah bu sorun kısa zamanda çözülür.

 
Bu yazı toplam 1946 defa okunmuştur.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın diğer makaleleri
  • İnsanın Gönlüne Candan Dokunmak  20 Temmuz 2018 Cuma 00:19
  • Osmanlı Döneminde Tarsus -1-19 Haziran 2017 Pazartesi 23:31
  • Mersin’in Lütfi Elvan'ı Var  18 Nisan 2017 Salı 21:47
  • Referandum’da Oy Nasıl Kullanılır14 Nisan 2017 Cuma 10:05
  • Şehit Aileleri ve Şevket Can07 Nisan 2017 Cuma 13:08
  • Mehmet Kalaycı31 Mart 2017 Cuma 15:55
  • Mesut Amca14 Ocak 2017 Cumartesi 23:39
  • Kaymakamlar Ve Sosyal Medya06 Ocak 2017 Cuma 10:35
  • Karanlıkta Uyanmak!23 Aralık 2016 Cuma 11:39
  • Yapmayın!09 Aralık 2016 Cuma 14:51
  • Tarsus Kaymakamı Yüksel Ünal03 Aralık 2016 Cumartesi 00:59
  • 14.yıl23 Kasım 2016 Çarşamba 09:28
  • Marka Kent Tarsus16 Kasım 2016 Çarşamba 15:59
  • Susuyoruz30 Ekim 2016 Pazar 20:01
  • Devlette Performans Sistemi19 Ekim 2016 Çarşamba 09:22
  • Planlı ve Programlı Çalışma Başarıyı Getirir12 Ekim 2016 Çarşamba 22:27
  • Burnundan Kıl Aldırtmayanlar06 Ekim 2016 Perşembe 10:33
  • Amcaoğlu11 Temmuz 2016 Pazartesi 14:08
  • Sadece Mersin’in Valisi11 Temmuz 2016 Pazartesi 09:48
  • Bebek Ölümleri Artmamış!22 Haziran 2016 Çarşamba 13:47
  • Sitemiz AA ve İHA resmi abonesidir.